Obchodní asistent/ka


Úkolem obchodního asistenta/ky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní asistent/ka bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní asistenti prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora.

Co vám mohu nabídnout?

  • Spolupráci na ŽL nebo na HPP na dobu neurčitou
  • Finanční ohodnocení odpovídající vašim schopnostem
  • Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu
  • Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
  • Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání

Co byste měl/a splňovat?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty
  • Praxi v oblasti financí či realit vítána
  • Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení