Obchodní asistent/ka
Úkolem obchodního asistenta/ky je vést kompletní obchodní jednání s klientem na vysoce profesionální úrovni. Jednání bude zaměřeno na finanční a realitní potřeby klienta a jeho rodiny a obchodní asistent/ka bude při něm úzce spolupracovat s dalšími speciality v týmu. Své znalosti a obchodní dovednosti si obchodní asistenti prohloubí v rámci systému odborných školení. Členům našeho týmu je k dispozici analytická, právní, administrativní, IT a marketingová podpora.
Co vám mohu nabídnout?
- Spolupráci na ŽL nebo na HPP na dobu neurčitou
- Finanční ohodnocení odpovídající vašim schopnostem
- Zázemí jedné z nejdynamičtějších finančně-realitních společností na tuzemském trhu
- Jednotnou firemní kulturu včetně projektů zaměřených na společenskou odpovědnost
- Možnost kariérního růstu, centrální školení a vzdělávání
Co byste měl/a splňovat?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Zkušenosti s oblasti obchodního jednání a péče o klienty
- Praxi v oblasti financí či realit vítána
- Komunikativnost, spolehlivost, smysl pro detail
- Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Pozitivní přístup, cílevědomost a podnikatelské myšlení